今日第一堂就係Bio喇~= =
陳Sir又係講牙齒.....=.="""
9點50分到就Test 10條MC~
之後就上中文啦....正~
Miss Lam無返...我就調左去健左邊個位到座@@
之後就睇天作之盒.....黃Sir俾我地睇= =
跟住就睇完第1隻碟就打鍾啦....我就返埋位...
之後就上Chem堂啦@@"....講Ws....巫巫講喲野我又明多左@@
跟住就放Lunch......搵埋希文...世恩...浩一齊買飯=.=不過希文買米線~係學校
今日差唔多飲左成枝細水= ="""
之後就返上班房喇~得個悶字= =跟住就同林玩遊戲王@@
等打鍾喇....打鍾就等點名...~@@
點完名就等打鍾..打鍾我地就排隊落去禮堂喇~
我地坐係後面@@正...5D係前面~
跟住就聽歌啦.....我覺得平唱得唔錯@@
基本上我只會留意佢....其他無乜留意~
不過平合唱無拎到獎...不過佢都盡左力@@"
PS:值得我去留意只有你


|