★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


英文補課 分類: 未分類

今朝琳打俾我...不過我無聽到...Sorry~
之後就返學校喇~食野...早會....上班房~
跟住就上第一堂啦~Biology堂...= =
派上次份Test卷...我以為自己好低分...點知~
拎左14/17...差3分拎滿...不過算啦~都算高分..
跟住陳Sir就教我地畫牙齒...~之後就小息~
小息完左就上中文堂....做List...書既~我抄哂喲野跟住就釣魚..
之後就上Chem堂喇~Chem堂阿Sir原本話教半堂...點知教左55分鍾=.="
跟住就用5分鍾溫左一溫重點...~
放Lunch就等埋世恩...浩...希文一齊出去買飯~希文就去左買蛋糕仔食~
我,希文,浩就返學校等佢返黎@@跟住食完野就一齊返上去5樓~
我就返班房悶...溫下化學咁...~
之後就打鍾~打左鍾就等Miss鄭同陳Sir黎點名講野@@
Miss鄭就提我地放左課外活動課就返上五樓留30幾鍾到講Compo~
完左班主任既五分鍾就上Chem堂喇...原本Phy堂~巫同詹調左堂@@
巫Sir黎到就俾15分鍾到我地溫書...~之後就用45分鍾Test原本結構同埋週期表~
我可能會唔合格...3B果題唔算難= =不過我都係靠巫Sir講先記得要轉返...
原本錯都改返岩@@v真好彩~
上完Chem就上課外活動....去上廖伯堂~都係捉棋...同新仔捉...win哂=.="
上完呢堂課外活動堂就返上班房喇~等3點40分開始講Long Tesk~
講到4點2過小小就放左人喇@@我就同健一齊行返大興喇~
我返到屋企就打左陣機..5點7就訓左覺....訓到7點半到~@@"
之後打左陣機就查字典啦~唔算多難字~之後就陪人傾計喇~
而家日日都陪佢傾計.....正確喲黎講係佢陪我先岩...~
PS:我喜歡的是你,到現在還沒有改變,我可以等...!