今日第一堂就係Bio喇~阿Sir教其他牙齒=.="犬....門.....臼齒=.=
之後就畫牙齒...=.=救命~唔識畫~
跟住就上Phy~又要去Lan上喇~今堂好快過....唔難捱~
之後就Eng喇~救命的...雖然係Miss鄭教~但係都勁釣魚~
不過今堂無乜釣魚~好彩~
Lunch果陣就搵埋希文...世恩...浩去買飯喇~希文就要去哂相~
早過我地走=.=~我就等埋浩同希文喇~
之後我就上返班房...一個人都無...少見= =~
跟住就落去圖書館搵下琳喇~唔知琳就上返班房...訓左陣就抄左Miss鄭喲野~
抄左小小喇~咁就打鍾~我地雙數就落去Computer Room上堂喇~
教33分鍾到書...溫2分鍾~測25分鍾=.=好彩唔係好多唔識者~
跟住就上Maths....勁悶=.=悶到痴線~我想陳陳教返=.=不過無可能~
上完Maths就排隊落禮堂聽校長呀...鍾sir呀...李sir講野~講到4點3到就放返我地上去~
之後琳就落去圖書館喇~我就坐係偉健左邊抄野...抄埋Miss鄭喲野....就交埋比Miss鄭~
交完就落去圖書館睇下琳走左未~點知未走@@同佢傾左陣計~
之後就撘車返屋企開機呆喇= ="打到5點9到就訓左陣...訓到7點半~
跟住就打左陣機就陪琳同希傾計...~今日就咁@@
PS:我對你還是沒有變的..我等待你給我機會..


|