★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


蝴蝶BBQ 愉快 分類: 未分類

返到去都係食野~
第一堂就Sure英文喇....勁眼訓= = 無計~
落堂果陣比功課....查字典...唉
之後上Chem喇...講離子...~聽得好明= =~呵呵
跟住就中文喇~勁快過左= =無野講
之後就lunch....點知希文出去食飯= =搞到我要食麵...
跟住12點7到見到希文買左飯= =!
之後就去左社工室捉棋喇...~1點2到就上返班房~
傾下計咁...
之後就等班主任黎點名~1點5先黎@@
跟住就..比埋週記喇~
Next上Cit= =對野~_~好開心咁過!
之後就Pe喇...9分鍾跑...得10幾個圈= =算~
打左陣藍球....之後就打左鍾喇~
跟住就上左502室等人落Hall聽人唱歌^^
等到4點2...4D就放左喇~好開心咁拉埋輝落去聽~
之後我就等呀等....等邊個?咪係等佢唱囉~等到5點9先到佢唱~
我覺得D音樂好似大得制~聽完我就同異形Say Good Bye就閃左喇~
之後就返屋企換衫...開機掛機~
6點9到陳偉豪打黎.....問我去未= =!
之後我就話換緊衫~換完衫就打俾豪喇~就一齊撘610出去~
去到就見到陳Sir係到整個火@@我地霸左3個爐....
之後就係到燒野食喇...飲野喇~
跟住8點幾到..好似 Miss鄭就黎到喇~
之後就一齊食野喇...一樣....無分別~
跟住就有野玩喇!囉冰玩...凍人地..呵呵~
之後我就一個坐左係一二邊~因為好悶...~
跟住就自己落左去沙灘到行下喇~之後個網友打黎話到左(我叫佢黎既@@)
跟住就一齊傾下計咁~望下個海....諗下野咁...
Miss鄭佢地就10點幾走哂~
我同佢就傾到11點幾先去撘車返屋企...~以下有一張係佢寫既..係沙灘

佢係沙灘到寫的
PS:你做什麼事我都一樣會支持你的,因為我只喜歡你