話咁快就過左咁多日無打到日記....
不過都要打返..~
今朝返到去食例牌野...就叫希文...世恩@@
第一堂就Miss鄭既Eng堂...差喲訓著左= =好彩無訓著~
之後就去Chem Lab到上Chem巫堂喇...~
今堂教完第0元素....教完岩岩好落堂~
跟住就返課室上中文堂啦...悶到...唉
釣魚上堂....
跟住就放Lunch...lunch就搵埋世恩...希文一齊去買飯喇~
返學校食...之後就見到希滿返黎@@
我,希文,世恩,浩 食完就返上5樓啦...
返到上去都係無野做...悶到乜咁!
之後就上Cit啦...= =短Test+長test
長test我係補測返既...上次無返~
難到乜咁= =唔係好識...短Test我諗會合格~
Phy第三次Test...Test返第一課...23/33....咁都上左榜= ="
第二次Phy Test....唉...緊緊4成合格...16/40...預左上唔到榜
之後就落去上Pe..悶到乜..-.-
上完Pe就去更衣室換衫...換完衫就同健去7-11買思樂冰...
之後就一齊行返大興...
返到屋企睇電視啦....玩三小俠啦...(呢排先玩..)
玩到好夜= =又係時間訓覺...聽日再打@@


|