今日返到去...搵輝仔傾計...陪下佢當值~
佢要當埋今年@@"陪下佢無所謂~
之後就搵健傾遊戲王喲野啦...~
傾完差唔多就去排陡隊啦...= =~
跟住Miss Lee就叫我地今日最尾果堂落去雨天操場排隊
跟住Miss鄭問返我...我就用中文答佢= =
之後Miss鄭叫我用Eng講= =....鬼識咩
跟住就上班房啦...講喲野~
無打鍾..但已經答9了~開始睇書時間...
都係睇緊本"迷失在夢想國的戀人"
9點就開始上Bio堂啦...阿sir講筆記...
講到答11+做mc就有人叫我落去3樓...
之後我就落左去啦~入到去坐...10點1到先入去第2間房...~
跟住就分開哂...問問題...問點解你會讀呢間學校?呢個學校有咩好?有咩吸引你等等
答哂就等埋其他人就一齊上返班房...我就上Chin啦...悶死= =~
之後就Test...唔鬼識= =頂
上完Chin就上Chem啦...阿Sir教相對原子質量...
我又好神奇咁明解阿Sir講喲咩= =
就落堂果陣阿Sir就叫我地做書果條數...我就好快做完~
之後巫Sir就叫人出去做...無人肯做..
我就問巫Sir係咪咁做....巫Sir話岩= =~
跟住就叫左我出去做= =做完就落左堂啦...
就同世恩佢地一齊食Lunch啦~
食完lunch就上去同人玩遊戲王啦...
一點鍾Miss鄭上左黎啦...等打鍾~
之後就上phy啦...詹詹教書...派Ws~
上完phy就落去排隊上禮堂聽野...3點半到聽完..
返到課室就同人玩遊戲王...玩到4點七到就陪人一齊行返大興啦..
返到屋企都係打機...傾計...打日記...夜喲做埋Comp Corr同查字典..


|