★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


比較悶.. 開心 分類: 未分類

今日既第一堂就係...悶悶地既中文堂..
之後就要上cit....教左大半堂書..之後仲有小小時間就俾我地做Hw~
上完cit就上maths...都唔難過~阿Sir出喲數比起舊年陳陳出喲數易好多= =
Easy To Do= =....~
食Lunch果陣就同世恩...猩猩...希文...鎮浩一齊食喇....
食完個Lunch就上去同健玩遊戲王...~
之後就打鍾啦....打鍾之後就上Bio....
差唔多成堂教書...唔覺悶= =
之後就要上Eng啦....聽日要作長文...!
上完Eng就有15分鍾班主任...
陳Sir就派返Test卷...我有30/59= =^
好過上年....chem...phy...bio都好過舊年= =
之後陳Sir就留左我...唔知咩事~
之後陳Sir就叫我出去Chem Lab...
原來我已經比選中外評....既15個人其中1人...
希望星期三(好似係)開會唔好選中我= =^
中左都無乜所謂...
完左陳Sir果個就返班房啦...同健鬥遊戲王...
玩到4點半就執野走...
之後就去左街市買卡...諗住買...不過無野岩~
跟住就陪健去家興買野~
買完野就一齊行返去大興啦....
返到屋企打左陣機...
玩到7點3就開始換衫執野...~
答4到落去樓下撘車去田景...再行去盈豐..補Maths~
點知要去建生...= =就同人行去建生補Maths喇~
補到9點8就閃左人~
諗住撘車返屋企....不過調左去建生.....~
咁又要行返去..無得撘車= =慘!
之後返到屋企搵人傾計~無打機~_~
今日都好悶...係屋企