★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


攰... 不安 分類: 未分類

今朝7點3先起到身...
無計...琴晚陪人陪到1點3...唔係好夠訓~不過無所謂~
之後就搞掂喲野返學校啦...買左個蛋治
無乜胃口...食左小小就掉左= =..
第一堂就上中文啦....介紹新聞犒....
之後就作文啦~作陸運會既新聞犒...
唔可以超過400字...= =但係我作多左~
之後就CIT...一黎就5分鍾test...考點用短除者∼
上完CIT就上MATHS...今日盧SIR仲未返
所以都仲係個阿Sir代課...無人聽佢講野既= =!
放lunch果陣就等埋世恩喇...例牌
完左lunch就上Bio喇= =”悶悶地..今堂喲野
之後就到慘啦...英文至到4點7...
一開始就比MISS鄭點左名..以為乜事
原來係份英文功課...有比心機做(不過我亂做)
之後就講下書...有咩功課等..
4點3果陣就開始Test class reader
死硬..一定唔會合格
放左之後就同人行返大興啦..(而家放學唔駛撘車@@)
返到屋企就睇左2集日式麵包王...
7點4就出門口去撘車返盈豐補Maths喇..
上左架507見到燕,黎嘉同佢男朋友(好似係)
之後等架車到田景..我就行去勵志補習啦..
今日講果d我都算係明@@v都好彩
走果陣阿sir仲要問野..好彩我記得識答..
之後去到馬路果到就見到架507...我就開始跑去追車= =”
好彩咁追到架車∼返到屋企答9到喇∼
之後就同希傾計...同埋玩左一陣跑Online~
今日就咁過....