今日...11點9起左身= =^因為要睇Gundam Seen... 睇完之後就打俾人....問佢出去未@_@ 之後佢到左我樓下就打左俾我...之後就一齊去市中心喇~ 跟住陪佢還書....還完書先至出智樂鬥下卡.... 玩到4點幾就去返圖書館借書喇...(唔係我借) 留到4點8先撘車返屋企~....返到屋企就玩跑.... 玩完就睇日式麵包王喇~ 之後12點4就睇甲賀= =...睇到1點2.... 就再睇埋日式...睇到2點半先去訓... 今日就咁過~