今朝返到學校...睇King Kong~
睇到放學...放左學之後等埋安就一齊去M記喇~
之後去到就等人喇~之後就嵐,希,燕,駿,平 先到
跟住我同安就返屋企喇~我就同希SD SMS~
返到屋企之後換完衫就落去車站喇...點知要等6分鍾先有車~
我又唔想行...咁我就係到等喇~
之後就去到新虛喇~行去街市出面間野到食野...
食完野就同駿上去拎錢~
之後就落去搵返希希佢地喇...
跟住就開始去買料喇~買到差唔多見到揚到~
買哂D料之後就同揚行返屋企喇...我就大興...揚就健生
返到屋企之後就開機打喇= ="同人傾計..
今日就咁過喇= ="
|