今日成1點幾先肯起身... 平打俾我..我先起身= ="" 之後就打俾丫媽...出去明星到食野~ 食完野就行左陣置樂~行行下平打俾我@@ 之後就行返返去喇~行到差唔多平打黎@@~ 之後我就同丫媽行去撘車~我就返屋企~ 返到屋企之後就開機陪人打機~傾計 今日就咁過~