今日起左身就即刷牙洗臉~開機啦~ 琴晚陪人打機陪到3點幾...= =""" 今日成2點幾先起身...不過算啦@@ 開機就等人on~打機~聽歌...~ 咁就無野做~今日 我諗我都未可以放低到佢... ps:放低係一件好難既事~