琴晚12點幾就返左上張床到同人SEND SMS~ 跟住1點幾果陣睇返之前既sms~... 點知自己又...唉... 今日10點幾倩sd sms黎叫醒左我@_@ 跟住就開機...開Hifit聽歌..~ 無野做~ 跟住希希同平on左~ 希同平話想睇我bb相@_@ 可惜...手機清電腦模~相機清電腦模~睇唔清個樣~ 之後就叫人SEND左隻陰陽大戰記比我玩~ 同埋GBA模擬器~ 之後就係咁打~...同人傾MSN~ 今日就咁過左Lu~ Ps:有D野唔係想放低就可以話咁易放低到...