今日10點25分..希希SMS黎~
問我有冇BIO MC@@
跟住4點2就出左去~去左阿媽果到拎錢~
4點8到到左盈豐~等希,萍,燕~跟住搵舖影印...
好似5點先到~佢地~
無所謂@@反正無野做~
點知一係就無開...一係就唔印書= =
跟住去良景...點知又落雨= =希叫佢丫媽拎傘比佢@@
希同燕一把傘~我同萍一把(我拎住D野)
之後立兒就出左黎@@跟住就我,萍,立兒一把傘~
跟住去蒙黃花沃小學出面果個位等立兒...~
立兒返屋企換衫+拎CHEM+BIO...
之後我就同萍一把傘~燕一把~希一把~
跟住就行去良景啦...跟住就跟梓樂行@@
之後去到樂講果間野...部機壞左~又要搵過~
跟住就去到影相舖到~開始影....8點2到先搞掂哂@@~
返到屋企...開機~搵野= =
今日就咁過左@@
PS:也許人唔經過失去係唔會去珍惜擁有過既野
一但失去就會後悔~
失去左就想可以再有機會再次擁有...
我諗無樣痛係會比心痛仲痛...

|