今日又要當值~當2日
今朝答5先起身~可能無人叫我起身
特別遲起身刷牙換衫返學啦~當值啦~例牌
第一堂就上Eng~又係講會話~聽日同後日又要留低啦...
釣下釣下魚咁過...phy都係釣魚咁過~addm無釣...講test卷~
跟住就到Lunch Time~同世恩,浩出去買飯返學校~
買完+食完就返返上5樓~
跟住就等夠鍾當值~
跟住就上addm...唔知做咩好累= =釣下釣下魚...
2點2先無釣...~
上完addm就落Bio Lab上Bio@@
張學習重點擺左係課室= =好彩陳sir唔check...唔係又要抄~
上到一半到~跟住就叫另外3組報告...~
報告完就放哂~不過有12個要留低補課Bio~
Bio補課好輕鬆咁過@@~
陳sir仲話@@我地12個考試合格請哂我地食飯...
為左呢餐飯..點都要合格= =~
跟住就上返五樓問人借Chem抄改正啦~抄答案啦@@鬼叫唔識做@@
做完就返屋企...開電腦~用BT~
跟住就睇陰陽大戰記...跟住11點7到就開始睇金田一...TVBQ果套~
跟住...12點半到..."佢"叫我@@好彩我唔係用全視睇金田一~
跟住就問左我d野~之後佢就話去訓覺~
雖然只係得短短幾分鍾...但係已經足夠~

|