今朝原本7點2叫左匡打黎= =
點知無打= =好彩我識醒~答5到醒左~
跟住就刷牙換衫返學啦...返到去答9...例牌蛋治...食完當值~
當完3b就上返班房@@第一堂中文...講詩@@"
跟住就數學~比左答案~之後就俾我地自己做數~
上完數學就bio~派卷...差10/30...差2分...唉= =
跟住陳sir又話放學要補課= =
上完陳sir堂就同世恩,浩,希文~3個出去買飯~
買完飯就返學校食~食完就上返五樓MPR~
等夠鍾當值~答3落左去當值~
跟住就當3B...當完就上班房= =
跟住就上Chem啦...=.=唔想上!訓下訓下又一堂~
跟住就Eng...Miss Leung呀..無得訓= =
不過我又訓唔到~又釣唔到魚~
今堂成堂都講會話~星期三同4又要留低=.=唉~
3點7到就落堂@@等詹詹同甘甘上黎~15分鍾班主任=.=
跟住陳sir就上黎捉腸仔樂...6小時= =有排佢留~
跟住我地就係班房等bio陳...點知曉欣話唔駛留喎= =
好似無人信= =個個都等到答3呀答5到先走~
答2到就幫曉燕落去圖書館還書~
跟住就返班房啦~
之後我就係到做bio~係到抄先岩@@
第3條自己返屋企做@@
跟住曉燕,希希就問我夜晚出唔出得街~
我就問咩事~跟住就話~點點點~
我又問= =(真多野問)關我咩事~
跟住曉燕答..點點點~
跟住就同猩猩閃人~
跟住去到車站就Send sms比希希~
跟住就返屋企開機...等BT下載~
同埋聽歌~
9點答11就開始開word打份答案比安同傑啦~
打左3分鍾到定唔知幾耐打完=.=
跟住就sd比安~之後先sd比傑~
跟住就聽歌~用bt~
今日就係咁過~

|