★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


又到星期一 分類: 未分類

今朝原本7點2叫左匡打黎= =
點知無打= =好彩我識醒~答5到醒左~
跟住就刷牙換衫返學啦...返到去答9...例牌蛋治...食完當值~
當完3b就上返班房@@第一堂中文...講詩@@"
跟住就數學~比左答案~之後就俾我地自己做數~
上完數學就bio~派卷...差10/30...差2分...唉= =
跟住陳sir又話放學要補課= =
上完陳sir堂就同世恩,浩,希文~3個出去買飯~
買完飯就返學校食~食完就上返五樓MPR~
等夠鍾當值~答3落左去當值~
跟住就當3B...當完就上班房= =
跟住就上Chem啦...=.=唔想上!訓下訓下又一堂~
跟住就Eng...Miss Leung呀..無得訓= =
不過我又訓唔到~又釣唔到魚~
今堂成堂都講會話~星期三同4又要留低=.=唉~
3點7到就落堂@@等詹詹同甘甘上黎~15分鍾班主任=.=
跟住陳sir就上黎捉腸仔樂...6小時= =有排佢留~
跟住我地就係班房等bio陳...點知曉欣話唔駛留喎= =
好似無人信= =個個都等到答3呀答5到先走~
答2到就幫曉燕落去圖書館還書~
跟住就返班房啦~
之後我就係到做bio~係到抄先岩@@
第3條自己返屋企做@@
跟住曉燕,希希就問我夜晚出唔出得街~
我就問咩事~跟住就話~點點點~
我又問= =(真多野問)關我咩事~
跟住曉燕答..點點點~
跟住就同猩猩閃人~
跟住去到車站就Send sms比希希~
跟住就返屋企開機...等BT下載~
同埋聽歌~
9點答11就開始開word打份答案比安同傑啦~
打左3分鍾到定唔知幾耐打完=.=
跟住就sd比安~之後先sd比傑~
跟住就聽歌~用bt~
今日就係咁過~