★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


星期4 分類: 未分類

今朝答7先起身= =~
跟住就刷牙洗臉換衫返學..
返到去唔夠時間食早餐= =~
直情唔食= =由得佢~
跟住就排隊....揚sir主持@@
今日係...無冷氣日...熱死= =...
跟住就...上a-maths啦~第一堂~
講左一條數就打左鍾= =~
跟住就落去拎野...~
就上返去啦~跟住就上中文~
中文...睇書過時間~
bio...係BIO LAB....無聊咁上=.=
講氮循環...碳循環...~硝化作用...硝化細菌....反硝化作用果d=.=畫圖~
上完bio就上返mpr拎野~跟住就見落雨...廢事拎傘...索性係學校食麵算
食完麵就上返去....跟住就同希文去圖書館借書...今日佢當值~
借左4本=.=希文借左6本定7本= =
借完就上返去5樓...跟住安又叫我陪佢落多次圖書館...
算...陪咪陪囉...
還完書就上返5樓mpr~
食糖@@v
跟住就打鍾....
上chem...= =好悶!
chem堂我又係睇書過時間...
跟住就到maths test圓啦..
死啦...唔記得哂= =測果陣先...算= =
跟住測完就3點40分~
55分到甘甘上左黎...派chem test卷~
猩猩係我右邊@@
我靠佢....~
如果佢寫果d答案無錯既話...我應該有22分到~
測完chem又無野做啦~等埋猩猩...
等到5點15分~跟住就去左買筆~
買完筆就返屋企打機...聽歌~
今晚...無飯食...又令我諗起之前...唉...
佢今晚搵我...雖然只係問野..傾左陣~
但係....已經足夠