今日又要當值喇=.=都預左~
跟住第一堂就eng啦=.=~無聊咁上~
跟住就中文...原本phy~調左堂
跟住就交埋份test卷比甘甘~
上maths啦= =以為上maths~唔記得又調左堂
又無帶書上課室~好彩猩猩有@@"
食完lunch返黎又上a-maths@@"
好彩我有拎書@@
跟住就bio啦~上左30分鍾堂~30分鍾就用黎報告@@"
今日報告阿嵐果組~
報告完就落堂返上去5樓MPR~
等李sir@@"
李sir黎到~以為咩事=.=原來入信封~
10分鍾搞掂哂全部~
立兒就唔好彩喇~衰多口~仲要係李sir面前@@"
搞掂李sir就同立兒去搵maths陳~留返2粒鍾...4點留到6點呀=.=
勁唔想留~不過好彩留哂=.=唔駛再留...希望星期六知醒起身返學就得=.=
唔係就大獲=.=6小時有排過
留完陳陳就返屋企開機~打機~聽歌~
打住咁多先@@

|