今朝起身~返去當值= =!
返到去...先記得唔帶皮帶...~返到去買野食..
食完野就當值...牌又無帶= =!好鬼失魂...唔知搞咩
跟住問梓傑借左個牌黎用喇@@~
早會喇~又到...~
點知...唉= =以為死更@@
哈~無check我皮帶@@v好安全!
lunch就比返個牌梓傑lu~
跟住放學就係到同猩猩,希文做功課@@"
4點10到閃左~我
返到屋企...玩星夢= =
跟住...8點幾先記得未睇哂聖鬥士...睇左冥王(唔齊= =...),海皇...同十二宮@@
差北歐同另一編未睇...!遲d買成套睇先!
跟住今日都係咁過啦...琴晚同匡仔傾sms~
我覺得最了解我既都係非匡仔莫屬...@@"
今日打住咁多先@@~無咩事發生@@

|