今日返到學校...食埋個蛋治就即問人A-Maths= =!唔記得做邊幾條~ 跟住就抄抄抄...~返到上去~睇書啦...都係果d唔打啦~ 放學就陪猩猩買野~(星夢點數300點x5) 答5到先去撘車返屋企~ 跟住就開電腦...無野做~呆坐諗野@@" 人係唔係只有朋友就足夠? 朋友=一切? 如果表白注定可能會失敗...咁仲會唔會去表白呢? 或者~見到自己鍾意既人開心~點都會覺得值.. 鍾意一個人係唔係應該乜都唔好講... 繼續當她係朋友...