今朝8點半先醒= =!(可能無人叫唔多想願起身)
跟住答9落去撘車~答10到返到去~
跟住就上英文3小時喇~
上完個半鍾~休息20分鍾@@!
就同豪去左操場買野飲~
跟住就返返入去上埋最後90分鍾!
難頂!= =好彩我無釣魚@@v
d女仔走哂之後得返d男仔係入面@@(有d走左)
跟住miss leung就放左我走@@!
跟住就慢慢放哂@@!
同豪傾左幾句~跟住就自己去左撘車返屋企食返琴日食唔哂拎走既PIZZA@@~正呀!
不過琴晚用左392蚊...(送野+食野)不過算啦= =!
等豪同V(瑋)黎我屋企@@"打三國無雙~
跟住6點4到就閃左人@@"~借左佢個電腦手制@@
我借左bio mc比豪@@
跟住自己就同丫媽係屋企....晚餐就食埋個PIZZA~
跟住就...等夠鍾睇電車男...捉鬼天狗幫(雖然我睇哂成套@@)
睇完跟住..開住部腦發呆~無野好做~又訓唔著
嵐嵐睇書既速度真係....@@"幾快下~
不過無所謂~本書我都唔等住睇...~
唔知曉燕睇哂我借比佢D書未呢= =!
都好似借左都幾耐下= =~

|