★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天


補課星期一 分類: 未分類

今朝7點半先起身...
跟住就刷牙洗面換衫返學@@"
返到學校就搵猩猩佢地@@"例牌~
跟住無野做喇~
中文堂...唉= =死啦!
本書擺左係locker~唔記得擺返係上面..= =擺左烏龍
跟住到左bio喇~原本要test架@@"跟住陳sir話教書唔測@@
聽日放學果堂先test~
跟住到左phy test= =死啦...唔係好識= =
跟住又到左lunch!~
食完飯上去搵甘甘...
比張野我做= =叫我放學比返佢~
我拎完上去..做埋~
chem堂啦 無無聊聊咁過@@差d訓著左= =v
好彩猩猩叫醒我...如果唔係...= =
跟住到左英文...要落SAC==
講PSPER1~不過都算快過~4點答3-答4到放左我地= =早放
跟住就上返五樓~有人用緊@@"跟住MISS張走出黎@@"
我就話入去拎返D野~咁就入左去拎野@@
拎完野就落返一樓啦~見到立兒@@
借左我本PAPER2...@@
跟住就搵甘甘= =搵唔到呀!
跟住就叫是但一個呀SIR擺左係佢桌面= =~
跟住就拎返本PAPER2閃人~
返到屋企就無聊聽歌...無野做@@
跟住就做PAPER2同PHY@@"唔曉做= =點算呢@@
倒不如...日日見到佢開心個樣反而仲好...
我諗我除左咁就無野做到
反正佢都只當我係佢朋友~
不過都足夠