又到左星期二喇@@"
第一堂英文...test= =!唔想做~好似做左30分鍾到...就攤左係到@@
跟住就上phy同maths@@
maths派卷...差8分= =!
到左lunch果陣落左去1樓買左本...海不再藍~未睇過=v=
跟住就上返去等打鍾@@!
bio堂test...唔係好識@@"預左唔合格...
跟住完左bio就要上返去MPR...~等陳SIR
問人數...我地係到傾計...~哈!
5點幾先放@@"
跟住放左就等豪抄埋BIO陳D野~先一齊走
希望聽日三號風球唔駛返學呀!!!~= =
不過唔駛返學既話又唔見到佢...
今日...都無乜野發生@@"
對佢...都仲係...算lu@@
不過都係匡仔係最了解我諗咩@@"

|