無打2日日記lu~
唔記得打@@"太累...
琴晚3點幾先訓...~
好鬼大雨呀= =...勁嘈~
跟住12點2到醒左~
肥欣打電話黎問野@@"
嘈醒左我~不過無所謂啦...
問完野就傾下計喇~跟住就cut左線去刷牙洗臉~
再打返俾佢~佢做緊paper2~唔阻佢lu@@"
跟住就開始打機~無野好做...~
今日...佢竟然會叫我...覺得開心@@v
不過傾左一陣就...= =
算啦@@一陣都好過無~
我唔記得本夢想國借左比邊個= ="
好似係淋沁婷...聽日問下佢先~
每個人都有自己唔想放棄既野~
每個人都有自己既煩惱~
今日打住咁多先@@

|