★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


星期三 不安 分類: 未分類

今日唔駛當值@@正...~
今日遲左1班車返學校...但係都夠時間食野@@
跟住就早會...完左早會就返五樓MPR睇書~
睇到9點~又係英文堂...今堂分組坐...~我,Billy,樂,世
4個一組@@miss分既~跟住就開始講Paper3啦@@~
跟住臨落堂Miss Leung叫左我出去...
跟住就教啦@@
教完就差唔多打鍾~
跟住小息落去拎野...拎phy同bio
拎到上去問猩猩咩堂...phy同chem...= =比猩猩玩~
跟住即跑去2樓拎返chem書= =~
跟住...就上phy堂啦...又係講果張工作紙...~釣魚上堂...~
上完phy就上chem~派test卷比我地做@@可以睇書做~
跟住我就抄猩猩~跟住lunch time就同世恩出左去買飯~
跟住返學校食飯..食飯就返上去五樓MPR~
就拎左健既象棋黎同世恩捉...差小小輸比世恩..第2場
跟住就夠鍾~就去左個洗手間~
跟住就上中文啦~甘甘@@我就睇書..~
差唔多落堂果陣甘甘就比我地聽詩...~
跟住就落左堂...又係衛生署既2個姑娘黎~
今次講離賭..~
跟住就有活動...好悶~
完左呢堂就等Miss Chan同Miss Leung黎~
4點7到就完成哂全班A Team English~
跟住就入返班房執野~
之後就返屋企啦~
返到屋企...都係開機...無打機~開bt~聽歌....
睇陰陽大戰記...金田一少年事件簿等等...~
PS:人總係要失去某樣野先會學識去珍惜自己擁有過既野...~
而擁有過既野...往往都會係開心...
有什麼痛會比心痛仲痛?
今日就係咁過@@