今日...12點幾醒左~部電腦長著= =~
套monster...仲未dl完= =好慢呀~
跟住~就無打機....~
聽歌...搵BT種= =~
夜晚...搵到陰陽大戰記粒BT種@@用BT下載完~
11點幾就同笨匡傾電話~回嵐嵐篇野~
今日...我又問左另1個人問題~
你覺得朋友定戀人重要D?
之後...佢問返我...
如果你個朋友同戀人一齊趺左落水~你會救邊個先?
我無答~
我諗..我會兩個都救~不過如果只可以救1個..
我唔識答..~對我黎講...朋友同戀人一樣重要...
如果要排第1同第2...
我會將朋友擺係第1...戀人第2..~
戀人擺係第二並不代表唔重要...~
今日就打住咁多先~@@

|