今朝要當值= ="答3先肯起身@@v 跟住返到去都係例牌...@@" 數學堂做mc~a-maths堂派卷...我無測@@無派到~今日先補測.. 不過唔計分= = 跟住放學又唔駛sba~放學就搵兩個陳sir啦~ 搞掂bio陳就搵maths陳@@" 5點幾先夠鍾測完~! 聽日放學又要留低喇= =~sba+phy補測.... 今日搞掂哂就去買野@@買完野就返屋企... 開住部機~又無打機@@" 今日無野發生@@對我黎講~ 每個人都有每個人既煩惱~ 每個人都有自己放低唔到既事~