今日既時間都過得幾快@@
第5堂測完附加數...~
跟住3點9測化學~測到4點9~
呆左30分鍾= =~
跟住完左就等詹詹~改正= =錯左第7條~
改完比詹詹睇完~等埋豪抄埋bio~抄到5點5到抄完~
跟住落左去1樓搵bio陳陳~
搵完就閃得.原本想閃~
點知豪唔記得要搵埋詹詹...跟住返轉頭~
教員室唔見~物理室唔見~
問巫巫~見唔到詹詹d野~詹詹走左= =!
跟住就見嵐嵐佢地落黎搵甘甘@@
我就同豪一齊走喇~搵唔到詹詹就~
佢就陪我去到車站~咁岩又有車~真好
返到屋企又有榴槤食...晚飯又有老虎斑食...!
正呀今晚~
不過要返學校= =7點9~聽講座
8點3閃得人= =~
去到學校= =~又係呆下呆下咁過~
見到古SIR~黃SIR~MISS徐~MISS周~
跟住就上左去大室聽野= =~
聽到答5閃得人~
跟住就撘車返屋企~開電腦..無野做~= =
總係覺得悶悶地




|