今日又要返去補課...
補physics+中文..
physics test 30分鍾= =
跟住派返琴日果張卷~23分..7成左@@v成功過關~
跟住小息果陣萍就問左我借灼眼的夏娜第1集睇~
跟住上中文喇~講下笑~寫下野~又完左1堂~真係快過~
跟住曉燕又話想睇~豪又想睇~萍又想睇~
我燒3套..?不過無所謂啦
跟住放學果陣...揚就叫我星期二借夏娜第2集比佢..無所謂啦~咁又答應左佢
跟住就同世恩去左答車= =...我要等7分鍾..
跟住返屋企...搵閃字啦...
好悶咁過...
又無人會搵我...





|