唉... 匡仔比左幾個方法我~ 但係我唔知用邊個...個個都唔想用... 但係唔用又會令自己痛苦...唉 唔知點算好... 佢已經有1日無理過我... 唔知佢係唔係諗住都唔再理我... 其實..個問題我諗我係唔問好過問...但係都係問左 個答案係唔係我諗既答案?答案已有~但我唔知係唔係我諗果個~ 可能係可能唔係~ 不過可能唔會再有人叫我起身...朝早 唔係好慣...因為我慣左某人..叫我 而家...我諗佢都唔會再叫我...什至理我... 唉...無心機打~