今日第一日放假...~ 今日我訓到1點3先起身=V=比丫媽嘈醒~無計 要去健康院檢查~我差唔多2點半去到....填D資料...咁就完成左~跟住就CHECK眼...點知~唉 算啦~近視深左~我都預左會深~不過唔知深左幾多呢~ 跟住就去左見醫生@@見完就閃左人啦~ 跟住去左商務買書...買左本童話休止符...~最後1分鍾物理~會考MATHS同埋會考附加數=.= 真係貴死~_~ 跟住就行返屋企啦~傾下電話咁啦~無其他野@@