★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


今日.. 分類: 未分類

今日都算係幾無聊咁過......pe堂同joejoe,錦平,成"次"佢地打羽毛球...phy堂就無乜野做..都係訓下~不過都係訓唔到~跟住到英文堂..個外籍英語教師話要討論...點知一叫就叫中我..26號=.=唉~真係死得人~我都係照讀架咋...拎得低分..不過都預左..跟住到就左食飯時間..我都係同佢地2個一齊食飯...就食完果陣monkey仔走埋黎問我...食檸檬覺得點?跟住我答..唔知呢..唔好再講la@@跟住佢又問我..琴日有冇送野比佢丫?我話..無..唔送啦...跟住佢話..我都無送..不過都係心意...我食完飯飲完冰極就上返5樓訓覺..點知訓唔著..跟住去搵匡仔..問匡仔借計數機用@@我借左枝筆比佢..一物換一物..哈...到左中文堂..甘甘都係講返果D答案出黎...我都係伏係張桌到...訓黎訓去都訓唔著...無計..跟住就拎部手機玩..同猩猩玩桌球..點知我輸左/_\不過算啦~第一次玩桌球...跟住落左堂..到A-maths test..死啦= =唔係好識...跟住放學落左去1樓等Maths陳...等佢開會...4點10到落左黎幫我同豪默公式...我差小小就過到= =...算..5點2到上左去3樓搵陳SIR 默完過關走人..跟住返到屋企...都係玩RO...聽下歌...都好無聊..但係...唔知點解又會諗返之前...唉..