好快就到左星期三啦~朝早呀...例牌啦~又係果幾句..唔想多打啦~
好快到左上CHEM啦~巫巫話做實驗喎..我又無興趣...咪打機囉..手機..點知巫巫突然行過黎...
唉..咁就比佢收左...仲叫我放學去搵佢啦~
好快咁到左...phy堂~點解又係phy堂呀?um...因為調左堂囉...上2堂phy丫~今日
跟住我地成班就落左去地下...跟住詹詹又話上2樓喎....詹詹黎到..叫賢同健上同落拎key啦
跟住又要上返4樓啦~語言室變左電腦堂...哈~
跟住我地就上網搵野啦~跟住落堂前10分鍾定15分鍾啦~就入左去hall...聽景輝訓話..
跟住等4A啦...打左鍾先落到黎..有冇搞錯呀= =累我地係到呆等...算數
跟住講完就自由解散上課外活動課...我就去返301睇書...溫PHY...
跟住出去睇郭SIR有咩新書...原來多左既書係..初戀格仔衫果本啦...天長地久啦...我都有既
跟住放學啦~上返五樓等詹詹..補測...唉..今次補測又死左啦...差小小呀!!!唔抵...算...
跟住補完測就落左去等巫巫...等極都唔見人...頂佢唔順
跟住..我上五樓睇下佢係唔係到...點知經過504室..定505室~賢話我想搵巫巫既落一樓教員室等佢..
等左唔知幾耐...終於黎啦~巫巫..跟住話左我幾句咁啦~仲話今次係第一次...比返部手機我= =真好彩~下次叫家長黎拎= =
跟住又到詹詹訓話...唉~又係話我幾句...咁就走左LU~返到屋企..即時開電腦陪嵐嵐啦...更係
|