今日照舊要留詹詹...~phy補測唔夠七成= =唉~ 唔知今次過唔過到呢~ 唔知點解好似無人叫醒起身好似特別累... 我諗我會揀第4樣...結果我知會點... 但係我都會揀第4樣~唔會變... 呢幾日我係咁睇返之前msn..sms同佢傾計既記錄~ 總係....唉 算啦...見到佢開心..就已經..足夠.....對我黎講... 其他既野...都唔再重要..