今日返到去..先記得要帶addm書第2本..唉= =預左比人話
點知..無事喎-.-以為有咩事會發生~
只係叫我地無帶書果15個放學去完李sir到跟住上返去等陳陳= =
唉..詹詹又要留我地~不過又唔駛留陳sir~但係要留到5點半= =
幫陳sir留埋= =~
我....唉~
我未決定到用咩...~可能用第4個...
第4個係咩呢~?唔知呢~自己估下啦~黎黎去去都係果d~
不過佢知唔知都無乜所謂...
反正...佢而家都唔多想理我~
我又做唔做唔理佢...唉
我可以做既..只係可以第4樣...?
但係我知..唔止~不過我又諗唔到有咩可以做..
我應該登佢開心嗎?但係我..做唔到
|