今朝5點半果陣隻腳抽筋...我頂 之後7點半起身都仲有d抽抽地筋 之後返到學校就頂住..雖然仲係咁 今日考eng同中文既list~ Eng唔多掂~中文就算ok~ 1點2先考完..~考完就同世恩去買筆~ 之後就返屋企自己煮米線食~ 之後就同希希sd sms~之後就訓左陣~想溫bio~但係累得制= = 跟住就等希希溫完bio搵我~ 一路聽歌一路等@@ 今日就係咁過左