今日成...二點七先起身= =v 算早@@跟住就刷牙洗瞼~ 開機...~聽歌~開機搵野~ 不過今日都幾悶...~無野做~ 今日就好悶咁過左...~ PS:也許人唔經過失去係唔會去珍惜擁有過既野 一但失去就會後悔~ 失去左就想可以再有機會再次擁有... 我諗無樣痛係會比心痛仲痛...