今日...
終於到左考試啦@@
7點19分...萍就sd sms黎叫醒我@@
跟住就起身刷牙洗臉換衫返學@@返到去食野~
跟住就睇左陣paper1~
之後就打鍾...集隊~早會....
之後就上去禮堂考試..~我地中4同中6最後先上@@
上到去就搵位~之後就check d卷齊唔齊@@
8點35分就開始考試....
11點05分完結左~
之後樹根就叫左每班一d人留低問野~(我都係問人)
之後我地就走@@我就同世恩去撘車~
之後返到屋企~開機~聽歌~
之後...嵐叫我@@傾左陣計...長左時間@@
之後就同萍傾~
夜晚就同希希傾@@
今日隻手又傷左多1個位= =
搞到無得煮野食...慘...

|