★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


日去夜去... 分類: 未分類

今朝9點幾就撘校車去左科學館參觀啦...= =
之後撘撘下車唔係咁舒服~平問我借手機聽歌~
咁我咪借左比佢囉@@咁我就訓左陣~
過左1粒鍾到啦(好似)就到左啦~
參觀過N咁多次...悶到痴線
係入面同希文,世恩周圍行= ="無野好行~
10點8就去演講廳到聽演講~聽完又入去周圍行~
行到11點8到啦~之後就出返去等車到~
跟住就等到啦~架車開左無耐~平又問我借手機@@~我又借喇
之後我就訓左..~
醒果陣岩岩係新圍果面~過左幾分鍾就到左校門啦~
之後我就同猩猩去拎錢...之後就去買M記返學校食~
食完就見到希文同世恩返黎食野~又係食M記~
之後就同猩猩上去搵陳SIR~點知陳SIR未返.出左去食飯~
咁就去左102室睇健打NDS~
之後就上左生物室...好攰呀= =....
上左粒幾鍾之後就返屋企啦...坐左幾分鍾又要同丫媽撘960出灣仔會展中心聽演唱會~
粒幾鍾之後就到左啦~
跟住就同丫媽周圍行...行到7點就去會展地下間野食飯啦~
3樣野...食左79蚊= =
之後就上去展示廳3號~搵位坐啦..
等呀等..終於8點啦~D人仲未入哂...我又等等等..
等多30分鍾..即8時30分啦~就差唔多開始~
勁大聲= ="差D頂唔順...不過比起紅館算細聲
之後就影相啦...2粒鍾之後...即10時45分到~就完哂~
就同丫媽去960總站到等車撘返屋企啦~
上左車之後又訓左啦~
醒果陣又就到大興體育館~呵
之後就返屋企開電腦傾計啦...今日就咁過