今朝未夠11點就比呀媽叫醒左= =出街...
嘩...今日出街又熱...又焗...又累= =
之後就由屋企行去桌爾居間美心食野啦~
食完之後就行去市中心睇碟...買左隻黎明歌聽~
跟住就行去置樂...睇Psp~
21xx蚊...包哂野= =^(包1GB卡...上網下網野果張<廠送>...仲有買1隻Psp GAME平200蚊..只限1隻)
之後我丫媽就話...睇成績點= =死得啦..又成績
之後又話...出糧睇下有幾錢先喎~
跟住就由置樂行返屋企....~
熱死啦= =
之後就係屋企打機~
跟住平就打俾我...問我野@@
今日就咁過左

|