今日返學考最後一科.... 附加數學(ADDM)... 預左死= =...不過就真係死得好多 鬼叫無拎本筆記返去...唉= = 考成2小時30分鍾...人地開考我地先放~ 之後返到屋企...開Hifit聽歌喇~開征服啦.... 征服隻道士終於到達51級了....= =勇士還是49 今日同希希傾左陣計@@" 希希又頭痛@@希望希希快d好返喇~ 今日打住咁多先@@