今日11點幾起左身...就開始打埋隻陰陽大戰記... 今日就打機過日子~同埋同希希傾MSN~ 聽日考chem~冇溫過~都預左唔合格@@ 聽日返去溫一陣~ Ps:有D野唔係想放低就可以話咁易放低到... 有D野好容易放底... 有D野係好難先可以放底..