今日成12點45分先醒...~
之後就睇下部腦搞成點~之後就同希希傾左陣就去左刷牙洗臉~
搞掂哂就幫希希掛機喇~之後就傾下計...咁喇~
2點幾就打俾平...話我而家過去@_@跟住我留左係屋企睇野....無出去~SOR
跟住3點幾果陣希希搞掂哂我就出去喇~出去果陣..平打左俾我~
好彩我有耳機= ="唔係既話聽唔到~兩隻手都拎住野~
落到去就等車喇~之後就拎哂D野去平屋企等平搞掂喇~
之後係地下見到駿~佢幫我拎2袋野...唔該哂~
跟住等埋嵐就一齊行去車站喇....到左車站跟住就等人喇~
之後就上左615定615P~去美樂站
跟住到左站就買炭喇...野飲喇...~之後就行入去蝴蝶灣燒烤場~
見到好多爐= ="之後就差唔多開始BBQ喇~
食左陣野就坐左係到...無野做~
之後...平...希...燕佢地出左去沙灘到玩~
跟住我都出埋喇~玩左陣數字球...~
之後班女仔就出去比海水沖腳~
跟住我就返上去喇~去洗手間搞掂返個頭
之後就傾下計喇~過左唔知幾耐...
揚發現手機唔見左~之後幾個男同女出去搵喇~
點知搵唔到~之後就傾喇...去左邊...幾時唔見~幾時仲係到
之後就差唔多成班出哂去~得返平..我..嵐..駿(好似無錯)係到等~
之後佢地就要返屋企喇~得返我..平..嵐..駿..揚...恆
恆就同揚出去搵手機喇~點知都係搵唔到~
之後就問哂在場D人...問完無結果就走喇...
去到車站...以為最後一班車開埋~
點知未...仲有610..615~
等左陣..615就黎左~佢地上哂車我就係站等610喇~
跟住匡就打俾我...問我點~之後我就照直講..~
返到屋企打返俾匡~
今日就係咁~
希望聽日會搵到部手機喇...不過機會都幾細..
|