★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


悶....= = 分類: 未分類

今日返到學校...照樣食例牌野@_@
之後就同輝一齊當操場...
集隊果陣初中要留步...我又唔係守班@_@真係好
聽日就到我地中4啦...不過我點都唔會中招~
今日既第一堂就係....Biology喇~
落左去Bio Lab上~時間都過得幾快~
小息完就要去Phy Lab上Physics喇~
Physics堂有喲眼訓...但係我頂得順@@
詹詹就教書啦...之後用左10幾分鍾教我地4C畫圖...如何取分~
上完Phy就要上Eng喇....今堂好悶...
雖然係Miss鄭教....但係今堂真係好悶...差喲訓著..
今堂教作短文...用Fos1做= =
差唔多落堂果陣就派返Eng既Dictation喇...
20/25= =...錯左5個..都好@@
之後就同世恩去買炒麵食...
食完就去左5D班捉象棋...比人玩死= =!不過最後Win左
完左Lunch就要上Cit喇...
落左去2樓上~一入去阿sir就叫我地做網上自學...我竟然拎到82分= =^奇蹟
之後阿sir鎖機教書...但係鎖左機阿sir部機就開唔到課本= =^
之後仲Hand埋Tim~Hand左3次...我地今堂上左25分鍾咋...呵呵~
上完Cit就要上盧Sir既Maths.....
一開始盧Sir就派返上堂Test既4條題目...我拎滿分@_@
之後就教第2課...不過難小小既...但係又點會難到我...
至少比陳Sir折磨左一年...Maths點都唔會點差~
之後就做數...(功課)做完之後我後面果位唔識...教左佢做..教完岩岩好打鍾走人~
之後就同人一齊行返大興...每日都係@_@唔駛撘車~
返到屋企...打War3....
跑Online今日終於更新到...激死我= =!琴日搞勁耐都唔得
12點幾就開始查字典同做Bio...~
12點3前就做哂所有野...@_@
今日就咁過@@