今朝11點半先起身...跟住就睇電視啦...~
做完套高達...健就打黎問我出去未@@我就叫佢黎我樓下~
之後就一齊撘車出置樂...我買左3包卡...25雞= =~
健就買左基本既水...70蚊~跟住自己買卡整@@
不過都幾勁...魔使都輸左幾場俾佢~不過多數都係我Win..@@
玩到咁上下林就黎左..@@行黎行去唔知做乜東東= =~
跟住就問左佢借戰士黎玩下@@都幾ok...抽卡都算唔錯~
之後玩到5點幾就一齊行返市中心撘507喇...我係大興南落~健就大興北~林係良景
返到屋企之後就...打機喇~呵呵~
之後就想印返喲野~但係部機有小小問題...印唔到= ="
印唔到之後又係打機喇...@@~
打到差唔多就睇甲賀忍法帖...雖然我部機有成套@@
之後就一路睇一路打機喇...都係玩三小~
今日都幾攰...唔多夠精神~打住咁多先...訓覺~
PS:我喜歡你還是沒有變的∼我等的是你給我機會..不管多久我也會等...

|