今朝又係答5先起身....= =而家日日都咁遲
返到去...就搵人傾計同食野喇~
跟住就要上第一堂...
Bio堂...救命~派Test卷...2/14..勁差!
之後就講幾時補測..不過聽日要藍球...就取消左~
跟住就上中文...Miss Lam啦...又
之後就睇片...做Ws...~做完就夠鍾~
打左鍾就等上Chem巫堂....唔知點解巫巫講喲野好易明= =^
可能係因為重讀掛..= =
今堂Test左25分鍾到...都唔算難..我應該會合格既@@希望喇~
之後Lunch就搵希文...世恩...浩一齊買飯= =點知要我留係學校搵位等..
跟住等呀等...無聊到爆= =
終於返黎...買左炒麵比我食= =算....照食~
之後就上返5樓...唔知有咩做= =呆到等打鍾...
跟住就上Phy堂喇....詹詹堂= =都唔難過....派工作紙..
好快做完就等呀等...教下人啦...
打左鍾就執野落去上阿伯堂...我同新仔係到玩卡= =
阿伯俾喎...= =^
玩到放學...
之後就去學校地下等健....之後一齊行返大興啦~
一路行一路傾計...~
返到屋企...只有打機...傾計咋= =無野好做~
今日就咁過..
|