今朝...= =答5起到身~好彩
之後返到去食例牌野喇...日日都係架喇@@
跟住就排隊呀...早會...上班房囉...= =~!
早讀果陣Miss鄭行埋黎同我講:你有進步喎~記住再努力喲
我仲以為咩事=v=原來係指成績...@@
跟住完左早讀就文Sir黎上堂啦...講左15分鍾廢話~之後做List
做到打鍾=.=....我就訓左一陣@@
打左鍾就睇人玩遊戲王啦...雖然我都有帶...不過攰得制~無玩到
之後就上Cit啦...上25分鍾堂.....5分鍾到溫書....Test30分鍾= =~好彩都識者
完左Cit就上Maths堂...對我黎講Maths堂已經係悶既一堂...!阿sir叫做數..我就做完係到等~
之後就等lunch~lunch搵埋世恩,浩,希文一齊出去買飯喇....~
買飯返學校食@@"食完就去左圖書館想借書...點知無我想借果本= =算...
之後就上返班房....同人玩左陣遊戲王@@"之後就等打鍾啦...
打鍾就上Bio....上堂我地做左MC....我果組4人...但係只係靠我1個人做= =
都岩左9/13....岩得最多= =
之後就倣實驗啦....做完就落堂...正@@
跟住就Eng堂.....我就係到抄返Eng喲解釋啦....
抄完就勁眼訓....= =等呀等...終於落堂~
落左堂就等放學啦...因為有15分鍾嘛....
放左學就即時趕返屋企打機...因為7點3要補習....唉
返到去....就悶足2粒鍾....派左野Set計數機...set極都唔得= =
之後就交比阿sir set~點知又係唔得= =~呵~
成10點先走...返到屋企都答2到.....打機lu~
打機打到1點4到先訓覺...= =希望聽日唔好眼訓~
ps:我正在等待你給我機會~不管要多久我都會等...因我現在只喜歡你..對你沒有變


|