第一堂...Bio喇= ="
死得lu~Test滲透作用....無乜溫過~
應該會合格既...2條長題目.....講左30分鍾到書先Test~
之後就上中文喇....廖Sir黎代堂....十點九先黎@@
跟住就派野比我地做喇~之後就自修@@
我就係到Check字典....@@
上完中文代課就上Chem喇....Chem巫今日講喲野..
我有小小唔明@@不過算啦~星期五有堂~
Lunch就搵埋世恩...希文...浩喇=="例牌架喇~
之後食完飯就上去等希文.....跟住就囉野比黎Sir喇..= =
跟住就上返五樓睇人玩遊戲王@@雖然我都有帶~
之後就上Phy堂....阿sir黎個特測(特擊測驗)...溫5分鍾運動方程= ="
跟住就對啦....得8分到=.=唉~記錯小小野~
之後就講喲野咁就落左堂...
跟住我地就落左去Hall喇...聽講座=.=悶到死呀...~
差喲訓著左= =~係到釣魚@@"
等到3點25分就上返班房啦...
之後等打鍾= ="打左鍾就同健去龍叔個細佬到買左3張卡...11蚊= =好平下~
跟住就去7-11買燒賣...例牌既@@
之後就一齊行返大興喇...
返到屋企就更係...睇滿月...打機= ="
今日夜左同人傾計@@不過算啦~
PS:只要每天能看見你便足夠..其他我不強求∼強求也沒有用∼等待也是幸福的一種


|