今日第一堂就係...Eng啦~悶到痴線=.=差喲訓著~好彩無訓到~
上完Eng堂就上Chem啦~Chem堂極度眼訓...就坐左係到釣魚...落左堂就係張桌訓=﹏=~
不過喲筆記做齊比巫Sir@@"~跟住就上Chin啦~Chin就等Miss Lam黎上堂....
黎到就短講啦...1分鍾=.=跟住就Check書...睇下邊個無做= =不過我亂做左@@"
跟住就派工作紙....天作之盒的 有2條係@@"
做完就等打鍾...打鍾就同Monkey一齊食啦~買飯....熱維他@@"
跟住就一齊上去5樓~之後落3樓還Phy,Chem,Bio既2005年會考題...借左Cit既2006年會考題@@"
之後就返上班房等打鍾=﹏=跟住就上Cit啦.....係到抄野lu@@抄書喲野....做下堂課咁過@@
到左Pe啦....我地就去換衫=﹏=阿Sir就話今堂Test...射藍球= =v
好彩我既命中都唔錯既....1分鍾都入左4球....有2球差小小入...不過撞左出黎=.=
之後就同人打羽毛球...乒乓球啦...最後都係打返羽毛球~@@
我1個對2個...佢地2個一係細力得制 1係大力得制=﹏=點Q打
打打下就落堂啦@o@落堂就同健閃人啦-﹏-行返大興~
返到屋企就更新埋隻三小俠...咁就開始打啦~打到差唔多陪左琳一陣@@"
跟住再陪下肥揚玩三小@@"今日...就咁過~
平:你仲係咁唔舒服就去睇醫生啦....睇左醫生快喲好返架...
琳:你今日都好似無乜事@@不過唔好唔記得食藥呀~
倩:你覺得唔舒服就去睇醫生啦=﹏= 講完@@
PS:無論要等的時間要多久,我也會等∼

|