今日第一堂就係中文啦...Miss Lam又無返...正!
代課Sir黎到就叫我地自修@@我地就訓既訓...玩既玩...做野既做野~
之後就上Maths堂.....盧sir琴日講左唔返~不過由巫Sir代堂...@@
派Maths工作紙俾我地做....我做左一陣就做哂= =不過今日做耐左好多~
跟住就係上Eng堂....派Ch4既默書紙...救命= =又20個~
教完讀同解就講張Ws啦....講哂成張...不過我都唔係好識做= =亂做左~
之後lunch就同世恩,浩,希文出去買飯返學校食喇~
食完就返上五樓...又係得我1個係班房= =....
之後去左5D房一陣~跟住就返返去班房= =搵林玩遊戲王~一鋪都玩唔成= =~
打左鍾就上Chem啦....巫Sir派左2張工作紙@@我就睇書做哂~不過我都明講咩~
上完Chem就上Phy啦~詹詹就講左一陣書就俾我地玩喇...不過係玩實驗喲野~
Phy完左就上去擺低喲野就落去打陣波啦....射鎖匙位@@"不過今日難中左= ="
雖然鬥波果陣命中都算ok~但係埋尾就射極都唔入= =頂~
之後就上返5樓等Miss鄭黎喇~做小組討論....
今次做得差左= =唉..~算@@"
放左之後就同健..文一齊去盈豐問野@@
問完就行返屋企啦....我同健一齊行~
返到屋企就玩左三鋪勁舞團就無玩...
6點幾就去左訓覺....訓到8點半= =""
之後先食野~跟住就陪琳傾計囉~今日就咁@@
琳你早返小小訓喇@@"唔係唔夠精神架喇~
PS:我到現在都沒有放棄...我還在等待...


|